بی عنوان! :|

چقد ذهنم خستس...چقد افکارم تحت فشارن...چقد بی حوصلم...

چه هجومی...چه سایه ی سنگینی رو حضورم احساس میکنم...

حس میکنم حرکت خون تو بدنم کند شده...

یه نگاه پر از محبت و احساس میخوام...اما ندارم...

یه صدای دور داره ممتد اسممو فریاد میزنه...فقط خودم این فریادها رو میشنوم...

آخ...دارم کر میشم...کاش ساکت شه...بسه دیگه.......................... :|

چقد فضا گرفته و کدره...انگار دیوارای این اتاق باهام خصومت دارن...خونه چقد تنگ بنظرم میاد...

یکی بیاد این پنجره رو باز کنه...

کاش هوا تاریک بود...کاش شب بود...و برقا میرفت...

آه...دیوونه شدم...



نظرات شما عزیزان:

hnTaa
ساعت18:54---15 آذر 1392
چقد بده ک منتظر بقیه ایی ک این کارو واست بکنن.

شاید روزای منم این شکلی باشه.البته هست

دیشب من کاملا همین طوری بودم

نمی دونم چرا گاهی ......

نمی تونم بگم..........


پاسخ: نگفته میدونم داری از چی حرف میزنی...منم نمیتونم بگم...


hnTaa
ساعت18:50---15 آذر 1392
چقد بده ک منتظر بقیه ایی ک این کارو واست بکنن.

شاید روزای منم این شکلی باشه.البته هست
پاسخ: این مال همون موقع بود نه الان!


bahar
ساعت17:13---17 آبان 1392
chera man too linkat nistam????

hamin alan zood tond saree linkam mikoni...

up kardam...
پاسخ: یادم رفته لینکت کنم! الان میام! :)


bahar
ساعت11:27---17 آبان 1392
کاش میدانستم چه کسی این سرنوشت را برایم بافته...

تا به او بگویم یقه اش را آنقدر تنگ بافته ای که...

حتی نمیتوانم بغض هایم را فرو دهم...
پاسخ: هه...طرف هرکی بوده...گند زده تو هرچی بافتنه!!!


bahar
ساعت11:20---17 آبان 1392
آنقدر تنهایم که کسی نیست...

صندلی را از زیر چوبه دارم بکشد...
پاسخ: اوووه! بیخیال بهاره! بهت نمیاد انقد تلخ باشن نظرات!!


احسان
ساعت12:36---16 آبان 1392
اپم بیا

ملیکا
ساعت21:57---15 آبان 1392
ولی خب..الان که فک می کنم می بینم نه من هیچوخ هیولا نبودم..





خب حالا این اصلا مهم نیس..


مهم اینه که..ناراحت نباش..با ناراحت بودن هیچی درست نمیشه..فقد عصابت به هم میریزه.اونقد که دیگه حوصله ی هیچی رو نداری..
پاسخ: حق باتوست...باید بسپرم به خدا...هم خودم رو...هم اون آدمها رو... :)
پاسخ: اگه تو هیولا باشی من اهریمنم پس...! :| کاش همه ی هیولا ها مثه تو خوب ومهربون بودن... :)


احسان
ساعت19:45---15 آبان 1392
سلام باادرس جدیدم منو لینک کن
پاسخ: لینکتون رو درست کردم


ARam
ساعت17:06---15 آبان 1392
یه حس غمناکی بود
پاسخ: آره...خیلی غمناک...


ملیکا
ساعت15:46---15 آبان 1392
مرسی که مهم نی برات


پاسخ: منظورم از مهم نیس اینه که خیالم جمه ازت...میدونم ی روز میتونی...و انتظار و توقعی ازت ندارم...درکت میکنم...:)


ali
ساعت21:34---14 آبان 1392


اگر مُرده‌ای، بیا و مرا بــبَر.

و اگر زنده‌ای هنوز...

لااقل،

خطی، خبری ، خوابی ، خیالی،

بی انصاف...!


پاسخ: ...!چه تلخ...


ali as
ساعت17:34---14 آبان 1392
میدونی نگین آدم ک بیشتر از سنش بفهمه نمیتونه مثه دیگران و هم سنو سالاش باشه ... مواظب خودت باش ... از فهمیدن هات بکاه



راه من انقد بده که میگی نمیخوام هیچ بیام ؟ ) من چیزی هس ؟ )
پاسخ: من بیشتر از سنم میفهمم؟؟؟؟!!!! فک نکنم! مگه میزان فهمیدن دست منه؟! بد نیس...اصلا بد نیس...فقد خیلی سخته...تا همین حالا که هنوز کاملا واردش نشدم...کلی سختی و تلخ کامی کشیدم!!


ملیکا
ساعت15:53---14 آبان 1392
نگین..من چرا نمی تونم حرف بزنم؟ چرا نمی تونم بگم؟ناراحت نباش..
پاسخ: نمی دونم...ولی مهم نی برام... :) کم کم میتونی... :)


Reyhane
ساعت15:28---14 آبان 1392
قربونت...
پاسخ: چاکریم! :)


Reyhane
ساعت15:17---14 آبان 1392
واقعن...


اصا مگه همچی چیزی امکان داره؟!!!


منم هم
پاسخ: :)... جدی خوبه که هستیا!
پاسخ: به پروفایلم یه سر بزن! :)


Reyhane
ساعت15:07---14 آبان 1392
عزیییییییییییییییییییییزم

هر وقت بخوای هستم...چرا نباشم؟؟؟

راستی آهنگ جدیدت مبارک خعلی قشنگه
پاسخ: چه خوووب! :))) مگه میشه اصن آهنگ محسن چاوشی بد باشه؟؟؟ دوس دارمش...


احسان
ساعت13:30---14 آبان 1392
اپم

ali as
ساعت0:21---14 آبان 1392
میخوای ده صفه بنویسم که تو هر سطر چه احساسی داشتی ؟ میخوای واسه هر سطرت شب مرگی هامو کتاب کنم بهت بدم ؟ من دارم بر میگردم نرو این راهو





راستی نگین چرا نوشتی نگاه پر از محبت میخوام که ندارم ؟ چند هفته پیش که هوا دونفره بود و شما دو نفر ؟ اینطوری نبود نگین ؟
پاسخ: بود...هنوزم هست...اما اون دوست همیشه نمی تونه باشه که...گاهی مشکل اون آدما نیستن...مشکل روزگاره...
پاسخ: خوبه که میتونین حالمو بفهمین...به فهمیدن نیاز دارم!


ریحانه
ساعت20:27---13 آبان 1392
هیییییییییییییییییی
پاسخ: :|...کاش الان پیشم بودی...به مهربونیت نیاز دارم...


احسان
ساعت18:31---13 آبان 1392
قشنگ بود مرسی
پاسخ: هه! قشنگ بود!!! :|


شاه توت
ساعت15:32---13 آبان 1392
دیوونه شدی؟
پاسخ: دیوونه شدم...
پاسخ: هه!


ارزو
ساعت15:02---13 آبان 1392
چقد بد...

چیشده؟! چرا انقد غمگینی؟!
پاسخ: مهم نیس...میگذره...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392 | 14:30 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.